Tuesday, April 6, 2010

Suka-suka....

Percubaan pertamaku...dah lama aku minat sulaman reben ni tapi tak dapat nak buat betul2...cuma tau basic sikit2 je,apapun aku cuba gatal2 tangan buat benda2 ni...nampak teruk lah juga ...sebenarnya tak ada apapun tema atau konsep ..main hentam je..kat dlm tu aku cuba masukkan apa yg aku tau je...so jadilah hasilnya bantal tu dengan bekas kueh tu..

Dalam mempelajari sulaman reben ni aku banyak tengok cara buat kat youtube la..dan antara blogger atau yg pakar tentang sulaman reben ni yg amat aku kagumi dan suka tengok blog mereka dah tentu Suzana Mustafa,jahitan Maklang.Che Sue dan lain2 lagi















yang ini anakku punya ..sibuk je suruh buatkan utk dia nak kasi pada kwnnya..dah snap warna jadi lain..bunga tu bukan biru tp purple...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...